مامانم میگه اگر بچه سقط شد یا به هر دلیلی قسمت نشد که دنیا بیاد اگر جنسیت رونمیدونستین براش هم اسم دختر وهم اسم پسر انتخاب کنید میگن نباید بدون اسم بمونه من بچم 37 هفته بود وپسر اسمشو گذاشتم حیدر ❤️ که قسمت نبود بیاد پیشم نیومده رفت ازپیشم 😔 😔 🥺 🥺
پسسسررر
همین حالت هارو ک میگی من الان دارم بچمم سمت بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.