ممنون میشم جواب بدیددد


بارداری نوزاد بچه زایمان

تصویر
۳ پاسخ

مامانم میگه اگر بچه سقط شد یا به هر دلیلی قسمت نشد که دنیا بیاد اگر جنسیت رونمیدونستین براش هم اسم دختر وهم اسم پسر انتخاب کنید میگن نباید بدون اسم بمونه من بچم 37 هفته بود وپسر اسمشو گذاشتم حیدر ❤️ که قسمت نبود بیاد پیشم نیومده رفت ازپیشم 😔 😔 🥺 🥺

پسسسررر

همین حالت هارو ک میگی من الان دارم بچمم سمت بچه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته هفتم بارداری
دردونه قلبم 👶 دردونه قلبم 👶 قصد بارداری