۳ پاسخ

احتمالا رفلکس داره ۳۰سیسی شیر بدی بسشه اگ بعدش بازم شیر خواست نده چون رفلکس میگیره اگرم نداشته باشه
به جاش پستونک بده که بخوابه

تازه ۸ روزه به دنیا اومده آرام باش کلی از راه مونده😂🤌🏻

منم همین مشکلو دارم🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط