بچم واکسن ۲ماهگی زده خیلییی بیقراره😭😭😭😭😭😭

۸ پاسخ

طبیعی عزیزم بچه منم تا چهارروز همینجوری بود من استامینوفن پاراکید میدادم ولی کم چون شنیده بود غلیط باید هم اندازه وزنش بدم بعدش که ولوتین دادم دوبرابر وزنش راحت مبخوابید

همه اینایی که دوستان گفتن برا پسر من کاملا بی تاثیر بود روز اول فقط یک سوم شیاف استامینوفن براش گذاشتیم آروم شد روز دومم حوله گرم کن بزار روش

قنداقش کن و کمپرس گرم کن براش گریه نمیکنه بچه منم خیلی بیقراری میکرد قنداقش کردم راحت خوابید

بهش دیفن هیدرامین بده جایی که واکسن خورده کیسه آبگرم بزار روش

بچهای منم زدم امروز دوتاشون خوابن از کی ممکن بی قرار بشن

کمپرس گرم بذار هر دو ساعت ۴/۵ دقیقه
هر ۴ ساعت پاراکید برابر وزن
بذار. روپاهات سعی کن بخوابونی با دست پاهاشو نگهدار زیاد تکون نده
پستونک بده .بمکه اروم بشه

پاهاشو نگهدار یا قنداق کن تا تکون نده یه روز اذیته بعد خوب میشه عزیزم 🥺

دختر منم امروز زدم بی قراره

سوال های مرتبط