میدونی من الان پسرم نزدیک دوسال و سه ماهگی هست. از تابستون پارسال دارم آروم آروم میبرم جیش کنه دسشویی ک الان باهام همکاری میکنه فقط از پی پی کردن تو دسشویی میترسید ک خداروشکر دوهفته ای هست اونم اوکی شده طبق تجربه خودم بخوام بگم باید خیلی زودتر بصورت تفریحی و آروم میبردیش دسشویی گاهی وقتا تا الان اوکی بشه البته نه که سخت بگیری بهش که اذیت بشه اما برای راحتی خودت گاهی باهاش تمرین میکردی
تکرار کن بلاخره یاد میگیزه
عزیزم زوده هنوز...باید پوشکش رو بکنه خودش ینی نخواد پوشک بشه دیگه پوشکش ۲ساعت خشک بمونه اعلام کنه که دستشویی داره و جکد تا نشونه دیکه
اگه دستورات ساده دیگه میفهمع اینم با تکرار یاد میگیره
زود گرفتی خب
من از دیروز شروع کردم هر ۱ساعت میبرمش خودم
زوده واسش آماده نی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.