۲۸ پاسخ

لیانا

قطعا ليانا

لیانا سلین قدیمی شده

سلین

لیانا

هردوقشنگه سلیقه ای هس بنظرمن لیانا قشنگتره

لیانا

لیانا

سلین

سلین عزیزم

اسم دختر اولم کیاناست خیلیم راضیم
دومی رو میخواستم بزارم لیانا گفتم قاطی پاتی میشه
می‌خوام بزارم فاطمه

من لیانا رو دوست داشتم
همیشه دوست داشتم بزارم اگه دختر دار شدم
چون از لیان میاد که اسم قدیم بوشهر هست و به معنی آفتاب درخشان هست 😍

جفتش خوبه

سلین🫠

لیانا

سلین

سلین❤

لیانا

سلین😍

لیانا

هر دوش قشنگه نظر شخصی من سلین تلفظ راحتری داره

سلین

لینا 🩷

لیانا

لیانا

سلین🥰

چیزی ک خودت دوست داری و بدلت نشسته

سلین🥹😍

سوال های مرتبط

مامان آرتا و آنیسا 🤍 مامان آرتا و آنیسا 🤍 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی 💜🧸 مامان توت فرنگی 💜🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان آقا نیکان 🥰 مامان آقا نیکان 🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا و هانا مامان جانا و هانا روزهای ابتدایی تولد