اره میزارم براش برنامه کودک میزارم و خودم کارام میکنم به این حرفها روانشناسان اعتقادی ندارم ماهم بچه بودیم پدرو مادر مون مارامیزاشتن جلو تلویزیون الان باید اوتیسم باشیم یا پیش فعال
میگن بده منم دوس ندارم ببینه ولی از بس تی وی روشنه هی میچرخه نکاه میکنه این جنک باعث شد عادت کنه ار بس شوهرم و پسرم تی وی روشن میکنن و .... گوشی هم همین طور هر کاری کنی نمیشه
بهداشت به من گفت چون ۶ ماهش تموم شده روزی ۲۰ دقیقه اشکالی نداره ولی خیلی رنگی رنگی نباشه
نکن توخونه اصلا روشن نمیکنم ولی جایی میریم تی وی روشن باشه در حد ثانیه نگاه میکنه و خودش دیگه نگاه نمیکنه معمولا
خیلی کار ضروری داشته باشم یکم میزارم
نه،بااینکه مامانم میگه خودم بچه بودم میذاشته منو جلو تی وی و میدیدم و خب هیچ اتفاقیم نیوفته😅ولی چون روانشناسا میگن باعث اوتیسم یا بیش فعالی میشه من نمیذارم تی وی یا موبایل ببینه
علاقه ای نداره بهش خداروشکر
اره ولی درحد ۵ دقیقه ۱۰ دقیقه
دخترمن یک ماه بودخیلی علاقه داشت نگاه میکرد الان خودش نگانمیکنه
نه اصلا مضره
نه.
نه اصلا
اره بابا
خودش گاهی نگاه میکنه
اصلااااا ، نه تی وی نه گوشی
نه ....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.