۴ پاسخ

بستگی به امکاناتتون داره
من با ماکروویو یا سرخکن یخ زدایی میکنم

بهترين روشش اينه كه بذاري تو يخچال اروم يخش باز بشه يهو بهش شك وارد نشه ، البته اگه عجله داشته باشي به درد نميخوره اين روش

بزار داخل اب یخش باز میشه

بزار بیرون اب شه دیکه

سوال های مرتبط