۱۱ پاسخ

دکتر میزنه اما بعضی وقتا هم دستیار میزنه

اگه دکتر خودت شخصا بیاد بالا سرت و بیمارستان خصوصی باشه از اول تا آخر خودش انجام میده
اگه بیمارستان دولتی باشه دستیار و دانشجو بخیه میکنن

هیچکدوم از دکترا خودشون بخیه نمیزنن دستیارشون میزنه من پرسیدم

من بیمارستان خصوصی بودم دکتر خودش زد
خیلی خوب و تمیز زده

دکتر میزنه

فکرکنم اگه بیمارستان خصوصی باشی و با همون دکتر خودت باشی خودش بخیه میزنه

دکتر بخیه نمیزنه که
دوست من کادر اتاق عمل هست از شانس خوبم دوستم بالا سرم بود و بخیه هامو اون زد

والا اینجا خود دکتر ک جراح هم هست میزنه ماماهای تو زایشگاه ک فقطزایمان طبیعی رو انجام میدن جدان و بخیه های زایمان طبیعی رو انجام میدن و ماماهلی مال سزارین هم فقط دوتا دکترن ک شیفتین و خودشون بخیه میزنن

خوددکتر میزنه گلم دستشم سبک خدایی کارش عالیه دومین زایمانمم رفتم پیش خودش

من که زایمان اولم دکترم بخیه زد خیلی نازک و تمیز

یعنی چی خود دکتر میزنه یا دستیار
دکتر میزنه دیگه 😏

سوال های مرتبط