۸ پاسخ

من گندم و موز گرفتم برا پسرم اصلا خوشمزه نیست و نمیخوره واقعا بوی بدی میده
کدومش خوبه بگیرم براش

حالا گرفتی اشکال نداره بده بهش

مثلا الان من یکی گندم ومیوه گرفتم یکی میخوام گندم وخرما بگیرم

این زوده عزیزم الان باید گندم وموز گندم خالی بدی این برا۸ماه میشه

اره بده اینقدر خوشمزه اس که
اصلا هم تیکه درشت نداره
کاملا آسیاب

چند خریدی؟

این سرلاک ها از وقتی باز بشن مثل شیرخشک باید زیر یکماه مصرف بشن؟ یا محدودیت نداره؟
قیمتش چنده؟

چون تیکه های خرما داره وقتی بده که قشنگ بشینه و بتونه قورت بده،میشینه الان؟
من حریره بادوم میدادم الان فرنی برنج هم خریدم با موز و یه کم خرما له شده میدم بهشون

سوال های مرتبط