۶ پاسخ

شانسیه پسر من 37 هفته طبق ان تی
رفت ان ای سی یو
وزنش بالا 3کیلو

من دخترم ۳۶هفته اومد ب دنیا خداروشکر خوب بود استرس نداشته باشه

اره من پسر اولم ۳۸هفته و ۲روز بودم دردام شروع شد تا شب طبیعی دنیاش آوردم پسرمم حالش خوب بود تا فردا ظهرش مرخص شدیم

منم علائم زایمان دارم خیلی نگرانم😭😭😭

من ۳۸ هفته بله خداروشکر خوبه

من سزارینم ۳۷ هفته هست
امروز یکی دیدم ۳۶ هفته زایمان طبیعی کرد نینی سالم ناز 😍🥹

سوال های مرتبط

مامان جوجو👼🏻🩵 مامان جوجو👼🏻🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری