شانسیه پسر من 37 هفته طبق ان تی
رفت ان ای سی یو
وزنش بالا 3کیلو
من دخترم ۳۶هفته اومد ب دنیا خداروشکر خوب بود استرس نداشته باشه
اره من پسر اولم ۳۸هفته و ۲روز بودم دردام شروع شد تا شب طبیعی دنیاش آوردم پسرمم حالش خوب بود تا فردا ظهرش مرخص شدیم
منم علائم زایمان دارم خیلی نگرانم😭😭😭
من ۳۸ هفته بله خداروشکر خوبه
من سزارینم ۳۷ هفته هست
امروز یکی دیدم ۳۶ هفته زایمان طبیعی کرد نینی سالم ناز 😍🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.