طبیعیه من حتی ی تیکه برا دخملم نگرفتم؟
اخه اکثریتتون گرفتین😁

۱۷ پاسخ

منم هنوز شروع نکردم🫠ذوقش هست.پولش نیست😅😅

منم نگرفتم هنوز 🫠

منم هیچی نخریدم

من از هفته قبل همه چیو گرفتم تموم شده فقط لباسا مونده ک ببینم جنسیت چیه😅🤦🏼‍♀️

منم هنوز چیزی نگرفتم

منم هیچی نخریدم

منم نگرفتم چیزی

بعد انومالی بگیر

ماهم هنوز هیچ زودههههههه

منم مامانم اینا گفتن این هفته بریم خرید، گفتم وایسن اوضاع شاید آروم بشه
دوست دارم اگه بتونم چندتا تیکه وسیله‌شو خودم بخرم

سلام منم هیچی نگرفتم

من بابا مامانم گرفتن نصف بیشتر سیسمونی رو خیلی دوست دارم خودم ی چیزی بگیرم براش ولی موقیتش پیش نیومده

الان زوده انومالی برو از جنسیت و سلامتش مطمئن شو بعد کم کم میخری

منم هیچیییی نگرفتم

منم نگرفتم ولی اطرافیانم براش خریدن مثلا دختر همسایمون یا بچه دختر خالم براش وسایل خریدن

منم نگرفتم 😄 من حتی به اسمم فکر نمیکنم 🥴

والا منم گذاشتم شرایط اوکی شه بعد هنوز هیچییی نگرفتم😢

سوال های مرتبط

مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۵ ماهگی
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه زهرا 🩷 مامان فاطمه زهرا 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری