۸ پاسخ

خیلی خوشگله

گرون گرفتی ولی قشنگه
یه پارچه ساده بگیر باهم یه مانتو کتی بدوز
مامانت خیاط هست عزیزم؟

هیچ مدلی تو ذهنت نبود که اینو گرفتی عزیزم؟

یه پارچه ساده بگیر رنگی که باهاش بیاد قاطی کن کت بدوز

کت کوتاه بدوز
یه حالت مجلسی میشه زیرشم استر بده

نه گرون نگرفتی این پارچه ها قیمتشون همینه خیلی از نزدیک قشنگه و واقعا خاصه

چرا گرفتی؟ ۲۴۰۰ برای یک متر خیلی گرونه. و اگه تصمیم به دوخت چیزی نداشتی چرا خریدی، اگه هم تصمیم داشتی خب میتونی بدی خیاط که برات بدوزن. هرچی دوست داری
ولی کلا سلیقه من نیست

خیلی نرم و لطیفه

سوال های مرتبط