سلام مامانا سونوگرافی ان تی انجام دادم چهجوریه

تصویر
۵ پاسخ

خداروشکر همچی خوبه انگار عزیزم برا منم دعا کن فردا میخوام برم استرس دارم دعا کن برم هماتومم جذب شده باشه بچم سالم باشه کجا رفتی سونو هزینش چقدر شد ازمایش کجا رفتی و چقدر شد عزیزم

منم امروز رفتم عزیزم خداروشکر همه چی خوب بود
تاریخ زایمان منم یک روز بعد شماس😍

توام دقیق بامنی تاریخ زایمانت

به نظر من که همه چیزش خوبه

چهجوریه نرمال هستش؟

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پسرنازم ودلبرکم مامان پسرنازم ودلبرکم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته نوزدهم بارداری