۶ پاسخ

من ک دخترم۳۲۰۰دنیااومد دوماهگی۵بود..ماشاالله دخترشما بهتر وزن گرفته

اینم عروسک من باران خانم امروز چهارماهه شد 😍

تصویر

عالیههههه

اره خوبه ماشاءالله

نسبت به وزن تولدش اره

عاليه دختر من، 6600بود وزن تولد 2900

سوال های مرتبط