امروز رفتم سنو ۱۶ هفته و ۱ روز نی نیمون پسره🥹🥹خدایا شکرت 😍

تصویر
۷ پاسخ

مبارکت باشه عزیزدلم😍😍😍انشالله سالم بغل بگیریش .من منتظرم آنومالی برم باز جنسیت اش رو بپرسم .بااینکه آزمایش خون تعیین جنسیت دادم گفته پسره باز خودم باورنکردم😅

مبارک باشه عزیزم انشاالله ب سلامتی بغلش بگیری 😍😍

مبارک باشه عزیزم 😍

جونم مبارکه🥰

ای جانم عزیزم مبارکه😍🥰 منم ۱۵ هفته و یک روزم امروز رفتم سونو پسر بود

ای جانممم به سلامتی 🥹😍

مبارک باشه عزیزم انشالا خدا بع منم یه پسر بده🥹

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها🥹😍 مامان فرشته ها🥹😍 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهین👼🏻💙 مامان شاهین👼🏻💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری