کسی کلینیک اصفهان زایمان کرده؟! چطورهههه؟؟؟

۳ پاسخ

من ۱۶ روز پیش زایمان کردم خیلی راضی بودم

البته من اصفهانم
بیمارستان اصفهان زایمان کردم همون کلینک اصفهان

اره من زایمان کردم زیاد رسیدگیشون خوب نیست خیلی هم گرون کردن

سوال های مرتبط