من فقط خودمون بودیم با خواهرمو داداشام کلا ۱۵ نفر
شام دادم کلا نزدیک ۱۲ تومن شد هزیینه اش
فکر نکنم شوهرم خرجی کنه
خانواده خودم و همسرم ۱۶ تا شدیم
شام فینگر فود درست کردم و کیک و میوه و چای
۱۰ تومن هزینه کردم کلا و پول فقط یکی ۵۰۰ داد بقیه پول جمع کردیم گوشواره خریدیم براش😍
من خانواده مادریم دعوت کردم.با بقیه رفت و آمد نداریم
دوتا خاله هام و دوتا دایی هام.21 نفر بودیم.
شام هم یه سینی پیتزا مرغ،یه سینی پیتزا ژامبون،یه سینی پیتزا پپرونی،کیک مرغ،سوپ سفید،حلیم بادمجون و سالاد و نوشابه
کیک هم کار خودم دکور کیک هست.خودم درست کردم
تم تولد خرس تدی
میوه، تنقلات و چایی هم برای پذیرایی
همه با هم 12 تومن شد.
دختر من تیر ماهه ولی چهارتایی تولد میگیریم کیک و مخلفات و.... میگیرم یه بادکنک آرایی هم میگم انجام بدن و عکاسی و تمام
من اومدم روستا
خونه ویلایی خواهرمیم
خانواده شوهرش وخواهرم و مادربزرگمو داییم و خانواده خودم بودیم یه کیک گرفتیم شبم جوجه درست کردیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.