۶ پاسخ

من فقط خودمون بودیم با خواهرمو داداشام کلا ۱۵ نفر
شام دادم کلا نزدیک ۱۲ تومن شد هزیینه اش

فکر نکنم شوهرم خرجی کنه

خانواده خودم و همسرم ۱۶ تا شدیم
شام فینگر فود درست کردم و کیک و میوه و چای
۱۰ تومن هزینه کردم کلا و پول فقط یکی ۵۰۰ داد بقیه پول جمع کردیم گوشواره خریدیم براش😍

من خانواده مادریم دعوت کردم.با بقیه رفت و آمد نداریم
دوتا خاله هام و دوتا دایی هام.21 نفر بودیم.
شام هم یه سینی پیتزا مرغ،یه سینی پیتزا ژامبون،یه سینی پیتزا پپرونی،کیک مرغ،سوپ سفید،حلیم بادمجون و سالاد و نوشابه
کیک هم کار خودم دکور کیک هست.خودم درست کردم
تم تولد خرس تدی
میوه، تنقلات و چایی هم برای پذیرایی
همه با هم 12 تومن شد.

تصویر

دختر من تیر ماهه ولی چهارتایی تولد میگیریم کیک و مخلفات و.... میگیرم یه‌ بادکنک آرایی هم میگم انجام بدن و عکاسی و تمام

من اومدم روستا
خونه ویلایی خواهرمیم
خانواده شوهرش وخواهرم و مادربزرگمو داییم و خانواده خودم بودیم یه کیک گرفتیم شبم جوجه درست کردیم

سوال های مرتبط