یعنی هیچ کس واسه بچش فرنی درست نمیکنه؟

۴ پاسخ

تایپک های منم کسی جواب نمیده خواهری

من سرلاک فرنی گرفتم

عزیزم مامان من میگه باید یک ربع تا بیست دقیقه با شعله کم بزاریم تا ب غلظت برسه
ولی من ۵دیقه نرسیده غلیظ میشه😁😁😁

چرا درست میکنیم

سوال های مرتبط

مامان کاوه مامان کاوه ۱ سالگی
مامان نخود کوچولو مامان نخود کوچولو ۱۰ ماهگی