۹ پاسخ

من نئو زینک میدم بهش

چرا سولاتتو چند بار میپرسی؟ تاپیگ قبلیت پرسیدی،همه جواب دادن ک چی میدیم

من نئوزینک دکتر براش نوشت

زینک یک ماه باید بدی بعد یک ماه به بدنش استراحت بدی بعد اگه شیرخوردنش بازم بدبود میتونی دوباره بعد یک ماه مجدد شروع کنی .دادنش مداوم به کبد آسیب میزنه

من میدم نئو زینک

دکتر به پسر من مریض شد داد گفت یه هفته بده دیگه نده

من دکتر مریض شده بود دادم بهش خوب شد ندادم باید بدمش یعنی

عزیزم من تازگی دکتر برا دخترم نوشته و دارم میدم

من میدم چطور

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🩵 مامان هدیه خدا🩵 ۱۳ ماهگی
مامان نخود کوچولو مامان نخود کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی