۳ پاسخ

آره بابا کم کم اونم یاد میگیره خودتون باهاش تمرین کنین کنار مبل وایسونیدش خودتو نگهش دارین بچه ها فرق میکنن .

توی روروئک میزاری؟

نمیدونم والا پسرمنم خیلی تکون تکون میخوره وسیخ واینیسته
۴دست وپاوسینه خیزم نمیره

سوال های مرتبط