برای ترک بارداری چی استفاده کردید؟
تأثیر داشته؟

۳ پاسخ

من از هفته ۱۳ دارم روغن و لوسیون ماستلا میزنم‌ دیگه نمیدونم اثر میکنه تا آخرش یا نه

من واسه دخترم اون موقع روغن بایواویل میزدم ،فقط دو سه تا ترک خیلی کوچیک رو یه پهلوم زد
البته یادمه من فقط شکمم رو روغن میزدم ،اما الان پهلوهامم میزنم سر این بارداری

من از ۱۱ هفته شرووع کردم روغن نارگیل و بچه زدم ۱۸ هفته دکتر بهم ی کرم داد هیدرودرم امااا باز نارگیل میزنم

سوال های مرتبط

مامان 💓🧚🏻‍♀️ مامان 💓🧚🏻‍♀️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دختری وپسته 🩵 مامان دختری وپسته 🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری