سلام عزیزم خوبید گلم؟؟ ایشالا حالتون خوب باشه.
و اینکه نه اتفاقا شکمتون خوب و عالیه و اندازش هم خوبه
خوووبه
کجاش کوچیکه.
نه خوبه
هزارماشالا من شکمم خیلی از شما کوچیکتره
نه خوبه شکمت
ن خوبه ماشالله
بخدا من نزديك ٣٧ ام اما شكمم كوچيكتره خاهر كي گفته شكمت كوچيكه😐😂
ماشاالله عااليه
بعدم اندازه شكم هيچ ربطي ب وزن بچه نداره اصن ب حرف كسي اهميت نده
من نصف تو به تو میگن کوچیک
کسی گفت کوچیکه بگو عینک بزن😂😂😂
کجا کوچیکه
منم ۳۵ هفته و ۶ روزم شکمم مث شماس
نی نی دختره یا پسر؟
نه بابا خوبه شکمت
کوچیک نیس عزیزم نگران نباش
بیشترین زمان وزن گیریه بچه سه هفته ی آخره
آبگوشت ، کباب، فرنی، شیرو پودر سنجد بخوریم عالیه
میوه هم خوبه
شکم تون هم عالیه
کجا کوچیکه؟
اصلا کوچیک نیست خوبه که
من الان 37هفته هستم تقریبا مثل شکم شماس شکمت خوبه
والاشکم من خیلی کوچیک تر از توعه
ماشاالله بزرگم هست اصلا گوش نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.