بعد پنج روز تاخیر بتا۱۴۶ خوبه؟؟؟

۴ پاسخ

تکرار نکردی؟
من سه روز تاخیر 106 بود گف تکرار کنم

بعد ۴۸ساعت تکرار کن دوبرابر شده باشه اوکی

بله عزیز خوبه

چن روز بعد تکرارش کن

سوال های مرتبط

مامان بَشه👼🏻 مامان بَشه👼🏻 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۲ ماهگی
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوا جانم مامان آوا جانم هفته یازدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نهم بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وسوم بارداری