۹ پاسخ

تا دوسالگی

تا دوسال

یکماه قبل دوسالگی میخام یواش یواش از شیر بگیرمش

من تا دو سالگی میدم

پایان دو سالگی

من بعد واكسن ميگيرم اخه اصلا غذا نميخوره يكسررررر شيرشير خودممم تواني واسم نمونده

از ۱۸ ماهگی کم میکنم
آخه دختر من یه سره بهم وصله

من قبلا میگفتم بعدواکسن ۱۸ماهگی ازشیرمیگیرمش اما الان انگار دلم‌نمیاد هنوز کوچولوئه تا دوسالگی میدم بهش

نمیدونم پسر من خیلی وابسته هس

سوال های مرتبط