این چیه صورت پسرم و چی خوبه بزنم پماد؟؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم این اگزماست،مدام بابد کرم مرطوب کننده بزنی،کرم مرطوب کننده اتوپیکس ایروکس بزن

پماد مگاکورت خیلی خوبه

پماد کالاندولا هرشب بزن عالیه

پماد بتامتازون خوبه

سوال های مرتبط

مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی
مامان ۳ قلوها و آنیا مامان ۳ قلوها و آنیا ۸ ماهگی