خانوما باز دیشب بردمش دکتر اومده بود رو ۱۳ دیگه دستگاه گرفتم بعد از ۴۸ ساعت دوبرابر شده بود زردیش چیکار کنم دارم میمیرم از قصه
عزیزم زیاد جاشو گرم نگهندار گرمی باعث بروز میشه
اگه شیرخودتو میدی هندونه بخور چیزای خنکی بخور
عرق کاسنی بخور خودت
بعدش زود زود شیرش بده ک دفع داشته باشه همین نگرانم نباس منم این مرحله رو گذروندم اونقد حرص و غصه خودردم مریض شدم نگران نباش خودش خوب میشه
زیر ۸ دارو نمیخواد دیگه با شیر بر طرف میشه
زود به زود شیر بهش بده . جاشم زیاد گرم نکن
عزیزم دیگه بالا نمیره زیاد
اگه ببری دکتر خودش دارو میده
شیر زیاد بده و گرمش نکن
ان شاء الله دیگه رفع شده نگران نباش
چرا نمیبری برای حجامت .جفت دخترام بردم حجامت پسر خاله شوهرم انجام میده .درجا خوب شدن اصلا دستگاه هم نگرفتم
۷ دیگه خطرناک نیست زود زود شبر بده نزار گرمش بشه
توروخدا راهنماییم کنید خیلی استرس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.