مهر تولدشه
من احتمالا شهریور شروع کنم که تا مهر کامل قطع بشه
دوستان راهکاری چیزی بلدید بگید برا از پستونک دهنی بگیرمش خیلی وابسته است بیشتر ب دهنی کمتر ب شیر نمیدونم چکار کنم دیروز فلفل تند زدم باز خوردش
من روزا نمیدم شبا میدم فعلا
22ماهگی انشالله
احتمالا مرداد برم تو کارش
دندوناش کامل نیست اصلأ غذا تا حالا لب نزده نمیدونم تا کی باید شیر بهش بدم شیر خشکیع.میگم بچه دختر و پسر تا چند وقتگی باید شیر داد یا فرق نداره
من۱۸ماهگی گرفتم
۲۰ ماهگی ب بعد کم کم میگیرم
یه هفتس دیگه نمیدم بهش شیر نداشتم دیگه خیلی اذیت میکرد
من از روز اول عید گرفتمش
کاش همین امروز از شیر جدا بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.