۶ پاسخ

من در شدیدی داشتم

انشالله که مال تو بارداری باشه🥹🤲

حتی جنسیتام یکی نبست میبینی اونی ک ترش میخوره بچش دختر شد با اینکه باید پسر میشد

عزیزم هرکس یه مدل نیست که همه علائمشون فرق میکنه باهم دوستای من یکیش اصلا هیچی نفهمید تو بارداری یکیشون تهوع هر دردی اومد بهش مثلا مامان من میگه اصلا نفهمیدم حامله ام تا دوماه

من هنوزم دارم

همه😂

سوال های مرتبط