۴ پاسخ

خیلی شدید که حالت تهوع می‌گرفتم ول میشدم یجا😐

شدیداً 😭 اینجور مواقع خونریزی هم بیشتره

اره بابا ... درد که واسه انقباض رحم و باز شدن حدود یک سانت دهانه رحم هست اکثرا دارن

من داشتم، نسبتا زیاد بود

سوال های مرتبط