۵ پاسخ

درد پریودی شدید جوری ک هر ۸ روز تاخیرم حس میکردم روز اول پریودیمه
+پا درد
+تکرر ادرار
+ خستگی و بی حالی و کم انرژی بودن

بله داشتم تا ۵ روز تاخیر درد از پریودی بدتر بود بعد کم کم بهتر شد

من اصلااا نداشتم تنها علائمی که داشتم یکم سینه هام درد میکرد و کار زیاااد میکردم کمرم درد میگرف

من خیر
ولی بسیار حس خواب الودگی داشتم
و تکرر ادرار

من اصلا درد نداشتم اما برا دخترم چرا گهگاهی درد داشتم

سوال های مرتبط