درد پریودی شدید جوری ک هر ۸ روز تاخیرم حس میکردم روز اول پریودیمه
+پا درد
+تکرر ادرار
+ خستگی و بی حالی و کم انرژی بودن
بله داشتم تا ۵ روز تاخیر درد از پریودی بدتر بود بعد کم کم بهتر شد
من اصلااا نداشتم تنها علائمی که داشتم یکم سینه هام درد میکرد و کار زیاااد میکردم کمرم درد میگرف
من خیر
ولی بسیار حس خواب الودگی داشتم
و تکرر ادرار
من اصلا درد نداشتم اما برا دخترم چرا گهگاهی درد داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.