یا ابوالفضل چه توقعی داره از بچه تو ماه اول خیلی زیاد وزن گرفته خطرناکه ها
مگه چی میدی به بچه استغفرالله مگه غذای چرب میخوره از بچه چه توقعی داری اخه
من دخترم دوماهگی ۴۵۰۰بود هااااا
خیلی وزن گرفته ک
خوبی ؟ خیلی هم زیاد وزن گرفته
ماشاالله خوبه که من دخترم الان نزدیک 5ماهشه 5500
ماشالا چه انتظاری داری دخترمن الان۵۳۰۰دکتر میگه خوبه شما که تو یه ماه انداره سه ماه وزن گرفته
خب بزن تو همین گهواره حساب کن میفمی اضافه ام داره
ماه اول چاقی داشته و ماه دوم نرمال بوده
باید هر ماه ۸۰۰ گرم تا یک کیلو اضافه کنن
ماشاالله تا یک ماهگی خیلی وزن گرفت اشتباه نمیکنی؟؟ مگه ممکنه بچه ماه اول ۲۲۰۰ بره بالا؟
دیگه مگه میخای چقدر باشه....دو ماهشه ها
خوبه که پسرم ۳ ماهگی وزنش ۶ نیم بود😕
نه خوبه، دختر من ۳۰۲۰ به دنیا اومد، دقیقا همین وزن پسر شما رو داشت... سه ماهگیش ۷۵۰۰ بود الان نمیدونم چند شده
خوبه دیگه عالی داره پیش میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.