برای زردی نوزاد چیکار کردین مامانا؟؟

۳ پاسخ

انار خودم خوردم دو قاشق کوچک هم به بچه دادم اناب دم کردم خودم خوردم با عرق کاسنی خودم خوردم بعدش به پنبه میزنم بدن بچه ام میکشم خداروشکر زردی تا هشت رفت اومد پایین یک دارو گیاهی هم هست اسم نمیدونم چیه خودم و بچه میخوریم

قطره بیلی ناستر هر ۴ ساعت .
بعدم اب انار دوسه قطره بریز دهنش ولی تایکی دوساعت شیر نخوره .چون شیر و اب انار باهم بچه رو دل درد میکنه

من دکتر بهم قطره بیلی استاپ داد ولی زردی پسرم رفت بالا خیلی بستری کردن دوروز تو دستگاه بود اومد پایین
ولی کامل که زردی رفت ۴۰ روز طول کشید
کن دارویی ندادم ولی تا ۴۰ روز هر هفته می‌بردم آزمایش که زردی بالا نره خدایی نکرده

سوال های مرتبط

مامان طهورا و ایلیا مامان طهورا و ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی