من سنو انجام دادم شده بود ۱۹ بعد یک هفته خدارو شکر یکم رعایت کن میاد پیاین من خیلی کم رعایت کردم جواب داد انگار
خوبی عزیزم
برو بیمارستان نوار بگیرن تکون خیلی مهمه هفته های آخر
آب یا غذا بخور پیاده روی یکم کن و به سمت چپ بخواب تکون میخور
عزیزم بعد غذا ببین تکون هاش چ جوریه....تند تند ک نباید تکون بخوره میخوابه 😅
شربت شیرین و سرد بخور یکم راه برو بعد به پهلوی چپ دراز بکش
شیر کاکائو
کاکائو
شیرینی
یچیز شیرین بخور تا بیدار بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.