من پیدا نکردم یه شیر خشک دیگه نوشت دکتر بچم اسهال کرد مجبوری امروز نان الف نوشت چند روز اونو میدم بعدش خدا میدونه چی مینویسه
مگ کارخانه شیرخشک زدن؟؟
منم خیلی استرسشو دارم...خدا لعنت کنه این وحشیا رو تو عراق که کارخانه شیر خشکم میزدن خدا کنه زودتر شرشون از سر ایران کم بشه از جزیره اپستین تا خاورمیانه بچه ها از شرشون در امان نیستن
منممیترسم
ارع منم خیلی نگرانم 😢چندتا گرفتم تو خونه گذاشتم بیشتر از ۵تا نیستن اونام ۴۰روز اینا یا کمتر تموم میشن 🥺خیلی سخته
منم استرس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.