۶ پاسخ

من تا باردار بودم هر ماه عکس می‌گرفتم برای ماه گردش درست میکردم الان اصلا دیگه تاحالا ببارم درست نکردم هر ماه یه چیزی شذع

عشق مامان

تصویر

من اینجوری گرفتم

تصویر

با ابزار های باباش بگیر
با دریل و اچار فرانسه اینا

دیگه یه جوری بگیر انگار زیر کالسکه‌شه و داره تعمیرش میکنه

تو قابلمه با هویج و فلفل دلمه اینا بگیر

حالا انقد خودت برای یک ماهگرد سرزنش نکن .ماهگرد چیزی نیست انشالله تولد یکسالگیش . همون معمولی و ساده م جلو بری خوبه

منکه فقط ۲ماه اول گرفتم پسرم ۲۴ساعت بغلمه وقتی هم خابه انقد کار دارم بایذ اونارو انجام بدم اصلا جونی برام نمونده 😅

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 ۷ ماهگی