شما بچه باخودتون میبرید بازار؟

۲۰ پاسخ

من همه جا با خودم میبرمش

اره کسی نیست ک بگیره

من و شوهرم همه جا میریم همیشه هم هر دو تا بچه رو میبریم
☺️

تاوقتی ک چولو بود و یدونه بود ن خیلی شخت بو بعدشم که سه سال شد و دوقلوهابدنیا اومدن چندبار بردمش ولی خب خسته مبشه سعی میکنم صبحا برم اوناهم توخونه خواب باشن عمه اشون میاد پیششون خیلی نمیرم بازار شاید هرچندماه یبار چیزیبخوام بخرم خواهرام برام میگیرن 🤭

من با کالاسکه میبرم

من عید یبار بردم سه روز تب داشت مریض شد

ن بازار نمی‌برم ولی جاهای وبگه اره

بله میزارمش روماشینش

من به هیچ کس اعتماد ندارم با باباش سه تایی میریم یه ماشینم داره اونو می‌بریم کلا تو همون میشینه

هیچ وقت نمیبرمش بازار چون میدونم اذیت میشه میذارم پیش خانوادم مامانم و ابجیم
دخترم ۶ سالشه جدیدا دارم میبرمش بازار و خیلی زود خسته میشه از شلوغی
روزای عید تنها رفته بودم یه خانمی نوزاد اورده بود اینقد گریه میکرد بچه بیچاره چی میفهمه اذیت میشه

من همه جامیبرم چون باهمسرم میریم بیشترخودشون بغل میگیرن ازاین به بعدم کالسکه وماشینم داره بااونام میبریم بچه گناه داره همش توخونه وتویه فضای تکراری باشه

خودم تنهایی که اصلن نمیتونم با شوهرم دو سه باری بردیمش

نه خسته میشم بغل کنم با کالسکه هم سختمه ،یه بازار شده عقده برام😔

آره دخترمو جایی نمیزارم .. ب هیچ کس اعتمادی ندارم ..معمولا میزارم وقتی همسرم هست ۳ تایی باهم میریم خوشم میگذره

بعضی وقتا اگر بخوام با شوهرم تنها باشم نمیبرمش😂

من تقریبا همیشه همه جا میبرمش

آره زیاد بردمش

مندهر جا برم دخترم هم میبرم، هیچ جا تنهاش نمیذارم

نبردم تاحالا

نه

سوال های مرتبط

مامان قطاب🥧 مامان قطاب🥧 ۲ سالگی
مامان لیانا🧿👶🏻 مامان لیانا🧿👶🏻 ۱ سالگی