مامانا تو شیردهی جیگر و دمبه بخورم ضرر داره ؟

۶ پاسخ

نه بخور نوش جان

من بعد زایمان خیلی خوردم ،واسه خونریزی خوبه

جگر بهتر نخوری

نه من تو بارداری هم میخورم

بخور نوش جان

نه بابا
من حتی تو بارداری هم خوردم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا و مهوا مامان امیررضا و مهوا ۵ ماهگی
مامان هانیا🥰دلوین🥰 مامان هانیا🥰دلوین🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۵ ماهگی