سلام مامانا ، ایده تم تولد دو سالگی میدین؟

۴ پاسخ

منم دنبالشم

من مد نظرمه براش قطار بخرم بعد کیک بخرم و بادکنک بعد اینارو یجا بچینیم قطارم در حال حرکت بیاد داخل بنظرم سورپرایز میشه😶😶

منم بی زحمت لایک کن ببینم

منم همین سوالو پرسیدم 😁
من در نظر دارم بریم آتلیه، بعد کیک سفارش بدم و یه بادکنک آرایی ساده خودمون سه تایی جشن بگیریم
تمم من از رنگ نود تم ماشین یا شیر
کارتونی هم اگه بخوای سگهای نگهبان، تدی، وینی پو، میکی موس ...

سوال های مرتبط

مامان الآی مامان الآی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرحسین و اسما مامان امیرحسین و اسما ۲ سالگی