۲۰ پاسخ

۴+ میبستم

دخترم ۱۱ کیلو ۴ میبندم اوکیه

به نظرم به وزن نیست به جثه بچه بستگی داره نه وزن من پسرم از ۶ ماهگی ۶ میبندم هنوزم اندازشه

۴ شورتی

من پسرم ۱۰ کیلو هس ۵ بستم دیدم بزرگه دوباره ۴ میبندم

مولفیکس ۴

من ۴ مولفیکس میبندم
از ۵ مای بیبی یکم کوچیک تره
۵ مای بیبی بزرگه اویزون میشه

۴پلاس مای بی بی

۴

۴ خط میندازه ۵ خوبه

منم یه تایمی اینجور بودم که پنج بزرگ بود براش ولی چهار هم کوچیک بود
براش پوشک مای بیبی سایز ۴ پلاس گرفتیم خوب بود

۵ مولفیکس

من ۵ میبندم اندازشه

همچنان 4

من۴میبندم ولی کم کم داره تنگ میشه براش

من پسرم 10400 بود 4 میبندم

من پسرم۱۱کیلوه تازه الان براش ۵میبندم

مای بیبی شورتی ۵

نه خوبه براش من ۵ میبندم

۴

سوال های مرتبط