۴+ میبستم
دخترم ۱۱ کیلو ۴ میبندم اوکیه
به نظرم به وزن نیست به جثه بچه بستگی داره نه وزن من پسرم از ۶ ماهگی ۶ میبندم هنوزم اندازشه
۴ شورتی
من پسرم ۱۰ کیلو هس ۵ بستم دیدم بزرگه دوباره ۴ میبندم
مولفیکس ۴
من ۴ مولفیکس میبندم
از ۵ مای بیبی یکم کوچیک تره
۵ مای بیبی بزرگه اویزون میشه
۴پلاس مای بی بی
۴
۴ خط میندازه ۵ خوبه
منم یه تایمی اینجور بودم که پنج بزرگ بود براش ولی چهار هم کوچیک بود
براش پوشک مای بیبی سایز ۴ پلاس گرفتیم خوب بود
۵ مولفیکس
من ۵ میبندم اندازشه
همچنان 4
من۴میبندم ولی کم کم داره تنگ میشه براش
من پسرم 10400 بود 4 میبندم
من پسرم۱۱کیلوه تازه الان براش ۵میبندم
مای بیبی شورتی ۵
نه خوبه براش من ۵ میبندم
۴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.