۵ پاسخ

عزیزدلم درسته. من به دستپخت خودم ویار دارم حالم بد میشه. منم تا حالا بالا نیاوردم ولی چند باز در روز حالت تهوع میگیرم

اخ اخ ینیقشنگ درکت میکنم‌وای خداهنوزمدارم اون‌حالومی‌کشم

مغزیجات و غذات و کم کم بخور که حالت بد نشه و معدت سنگینی نکنه
هرچی نخوری بیشتر حالت بد میشه

منم اونجوری بودم منی که عاشق غذا بودم فقط پنیرو لواش میخواستم تازگیا درست شدم چون اون ته دلمو میزدم

طبیعیه عزیزم هر چی‌میتونی بخور خوب میشه زود

سوال های مرتبط