۷ پاسخ

پسرم من ۹۲😑

عزیزم پسر منم ۹۶ هست.کوتاه نیست که
دکترش اتفاقا خیلی راضیه از قدش.بهداشت هم بهم گفت کاملا نرماله

پسر من ۹۲ مونده

دختر من ۹۰🥲

خیلی خوبه که قدشم کاملا خوب و نرماله

نه عزیزم بلند میشه نگران نباش پسر داداشم تا سه سال و نیم زیاد قد نکشید اما یهو قبل چهار سالگی استخون ترکوند و قد کشید

ماشاالله خوبه که

سوال های مرتبط

مامان تو دلیا مامان تو دلیا هفته سی‌وسوم بارداری