۴ پاسخ

زیر ۶ ماه ۱۰ تا بالای ۶ ماه ۸ تا بالای یک سال ۶ تا

اینجا که ۳ تا میده بچم ۷ ماهشه🥲

والا شوهرمن ازاول عیدتاالان فقط دوتایارانه ای گرفته هروقت میره داروخونه میگه سهمیش تموم شده آزادحساب میکنن😑

مجه سهمیه ای هست؟یعنب رایگان هست؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی