تجربه من .لختش کن .چشم بند بنداز .بزارش زمین .بعد رو زمین شیرش بده تا بخوابه .وقتی خوابید سریع روش باز کن دستگاه بزار براش .
هیچ
اگ میتونی بیشتر کرایه کن ما ب جا دوروزه ۴ روزه بردیم چون کم میموند بچم تو دستگاه
پستونگ بزار دهنش
خودت با کش نرمتر و یکم بزرگتر براش یه چشم بند درست کن
عزیزم باید تحمل کنی واقعا سخته دخترمن اصلا توش نمیموند ولی ب زور بلا دو روز گذاشتم
شیرش بده سیر شد اروم تو بغلت چشماش و ببند ... بعد بزارش تو دستگاه خودت دستت و بده دستش
من تمام ۵شب خودم دراز کشیدم دستم تو دست بچه ام . براش شعر خوندم و گریه کردم . تا بتونم مثلا ۱ساعت بچه ام و نگه دارم .
دکتر ب من گفت ۲ساعت بزار تودستگاه نیم ساعت بیرون
من ۱ساعت میزاشتم تو دستگاه نیم ساعت بیرون ک ب بچه سخت نگذره
حتما از شیر خشک کمک بگیر تا میتونی شیر بده بهش تا جیش کنه
خودت تا میتونی کاسنی و تخم شربتی بخور
خوابش که سنگین شد بزارید تو دستگاه
خیلی سخته، منم کشیدم ۴۸ ساعت، نمیشه یه کم شلش کنین، مال ما خیلی شل بود هی میومد پایین
کاریش نمیشه کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.