۴ پاسخ

من دوهفته طول کشید بعدش خوب شد

برای منم نق نقو شده الکی گریه میگنه بهونه میاره شیرشم کم شده.یعنی جهش رشدیه؟

نمیخابه
نق نقو میش
از غذا میفته
یکماهس ادامه دارع

والا جهش رشد ۳ماهگی هنوز باماست ! تموم نشد . اصلا قبل و بعد ۴ماهگی شد برای من

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان ❤️پاشا❤️ مامان ❤️پاشا❤️ ۶ ماهگی
مامان ❣️بنیامین ❣️👼 مامان ❣️بنیامین ❣️👼 ۷ ماهگی