۳ پاسخ

دختر منم زده 3دورس دارم نیستاتین میدم میره ولی دوباره برمیگرده😐🤨

نیستاتین .. ولی من یه دارویی دادم بش میگن داروی ابی عین جوهره دو روز زدم با نیستاتین تقریبا بهترش کرد ..

عزیزم اسم داروش
نیستانین هست

سوال های مرتبط

مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۷ ماهگی