سلام دقیقا مثه دختر من هست قد ووزنش.میشه بگید دکتر چی بهش داد.
و برنامه غذایی داد بهتون مثلا چندبار غذا بدید و حجمش چقدر باشه
عکس داروهاشو میفرستی؟
بله ماشاالله خثب رشد داشته
نسبت به تولد به نظرم رشد خوبی داشته
بهش میرسی ان شالله بیشترم میشه
به نظر رو نموداره نسبت به اندازه تولدش خیلی خوبه
ولی میشه یه سری کارای جانبی کرد
مثل بادوم درختی و شیر بادوم دادن
شربت آرژی پلاس
سویق
شربت کلسیم(این با نظر دکتر)
د۳ هم بده حتما
قد و وزنش مثل دختر منه
قدش کم نیس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.