طبیعیه عزیرم زیاد سرپا نمون و کار نکن استراحت کن بهتر میشه
عادیه منم دارم
منم دارم عزیزدلم سوال منم بود اصلا رابطه ندارم و استراحت مطلق هستم دیگه نمیدونم از چیه دکترمم گفتم چیزی نگفت
طبیعیه منم دارم دکترم گفت تا وقتی درد شدید نباشه طبیعیه
بله عزیزم
منم دارم تیر میکشه هی ریز ریز
نگرانم ربط داشته باشه به سرویکس و این چیزا
بنظرم خوب نیست باید با دکترت درمیون بزاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.