۹ پاسخ

من یه هفته دیگه است کلافه شدم واقعا

ماه اخر کلآ سختههههههه😭😭😭
من گاهی گریه میکنم

وای دقیقا 🥹🥲 من یک هفته دیگه

وای وای نمیگذره فک کن تاریخ سزا هم بهت بدن اونجوری ک اصلا نمیگذره😂

واییییی ماه نهم نمیگذرههههههه کلا😭

منمممم😍
آره خیلی دیر میگذره🤦‍♀️

میگفتن ماه هشت طولانیه باور نمی‌کردم باور کردم باور کردم

منم همین خیلی سخته ماه اخر

من هفته دیگه تاریخ سزارینمه همش چشم انتظارم. استرسی ک این هفته دارم از کل این نه ماه بیشتره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و هیوا🩷 مامان ماهلین و هیوا🩷 ۱ ماهگی