نه دیگه نمیگیری ولی دیگه خیلی نزدیک نشو
اگر گرفته فکر نکنم بگیره ولی در ارتباط نباشه بهتره اخه خدای نکرده مرحله بعد ابله مرغون میشه زونا
کلا بدنت ضعیف باشه میگیری باید مواظب خودت باشی
باید از یه دکتر بپرسی ، آبله مرغان برای زن باردار خیلی خطرناکه مخصوصا توی هفته شما
ارتباط نداشته باشی بهتره حتی اگه از قبل گرفته باشی بچه تو شکمت میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.