۵ پاسخ

نه دیگه نمیگیری ولی دیگه خیلی نزدیک نشو

اگر گرفته فکر نکنم بگیره ولی در ارتباط نباشه بهتره اخه خدای نکرده مرحله بعد ابله مرغون میشه زونا

کلا بدنت ضعیف باشه میگیری باید مواظب خودت باشی

باید از یه دکتر بپرسی ، آبله مرغان برای زن باردار خیلی خطرناکه مخصوصا توی هفته شما

ارتباط نداشته باشی بهتره حتی اگه از قبل گرفته باشی بچه تو شکمت میگیره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری