۳ پاسخ

برای دخترم
خودم گرفتم ۱۹ هفته بودم
ک ۳ روزم بستری بودم
ولی ب بچه اسیبی نمیرسه اگر ۳ ماه دوم ب بعد بگیری و اینکه بچه ت شکم بگیره نه نیس همچین چیزی

من شنیدم خانم باردار نباید پیش کسی ک ویروس ابله داره بشینه تاثیر میزاره رو جنین نمیدونم صحت داره یا نه

نه بچه از کجا میخاد بگیره

سوال های مرتبط